مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1393 ساعت 09:222014-11-19ورزشي

در وزن پنجم رقابت های لیگ برتر کشور ستاره تکواندو قم به تیم مطرح استیل البرز پیوست


ستاره تکواندو استان قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه های کشور در ترکیب تیم مطرح استیل البرز به مصاف حریفان می رود.

- " از قم، این تکواندوکار مطرح استان قم و کشورمان سیدمحمد رفیعی مبارز وزن پنجم این رشته محسوب می شود که به عنوان یکی از شاخص ترین چهره های تکواندو قم امسال در مسابقات لیگ برتر تکواندو مردان قهرمانی باشگاه های کشور با حریفان خود به رقابت می پردازد.

سیدمحمد رفیعی دارنده عنوان قهرمانی جهان در سال 2006 و چندین مدال آسیایی و بین المللی در حالی در فصل جدید مسابقات لیگ برتر تکواندو مردان قهرمانی باشگاه های کشور در ترکیب تیم باشگاهی استیل البرز با حریفان خود به رقابت می پردازد که از امیدهای این تیم برای قهرمانی به شمار می رود.

رفیعی که دارنده مدال های رنگارنگ طلا، نقره و برنز از مسابقات متعدد داخلی نظیر لیگ و قهرمانی کشور است و در میادین برون مرزی نیز موفقیت های زیادی کسب کرده است، در حالی که تا فصل گذشته عضو تیم پاس قوامین بود در این فصل به صورت قرضی در ترکیب تیم استیل البرز در لیگ برتر حضور می یابد.

رفیعی تکواندوکار وزن پنجم است که در هفته نخست از فصل جدید این دوره از مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور در ترکیب تیم تکواندو استیل البرز تهران حضور داشت در حالی که هدایت تیم تکواندو استیل ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در وزن پنجم رقابت های لیگ برتر کشور ستاره تکواندو قم به تیم مطرح استیل البرز پیوست

در وزن پنجم رقابت های لیگ برتر کشور ستاره تکواندو قم به تیم مطرح استیل البرز پیوست