مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1393 ساعت 09:172014-11-18سياسي

آغاز اجرای برنامه های ملی حوزه پژوهش قرآنی


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم از آغاز اجرای برنامه های ملی حوزه پژوهش قرآنی در کارگروه توسعه پژوهش قرآنی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس پژوهشی ایسنا، دکتر وحید احمدی، رییس کارگروه توسعه پژوهش قرآنی در پنجمین نشست کارگروه توسعه پژوهش قرآنی که با حضور حجت الاسلام عماد، معاون پژوهشی حوزه های علمیه برگزار شد، از تصویب سازوکار اجرای برنامه های ملی حوزه پژوهش قرآنی خبر داد.

وی با اشاره به بررسی پیش نویس سازوکار راهبری کلان برنامه های ملی حوزه پژوهش قرآنی و تصویب آن گفت: با تصویب و ابلاغ 9 کلان برنامه ملی حوزه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در کمیسیون، رؤسای کارگروه های تخصصی و رییس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور ملزم به پیگیری اجرای برنامه ها و ارائه گزارش به کمیسیون شده اند.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم تصریح کرد: در این راستا کارگروه توسعه پژوهش قرآنی برای عملیاتی شدن برنامه های پژوهشی با بررسی و تصویب سازوکار اجرایی مشخص در نظر دارد با تدوین سبد پروژه ای دقیق برای هر برنامه ملی و ترسیم نگاشت نهادی آن اجرای برنامه ها را به شکل علمی پیگیری کند.

دبیر شورای عالی عتف با اشاره به شباهت برنامه های ملی حوزه پژوهش و آموزش عالی قرآنی به برنامه های ملی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، تجربه دانشی و اجرایی این شورا را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای برنامه های ملی حوزه پژوهش قرآنی

آغاز اجرای برنامه های ملی حوزه پژوهش قرآنی