مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1393 ساعت 07:122014-11-18ورزشي

تغییر مدیریت در ماشین سازی موجب امیدواری هواداران شده است


مشاور سازمان ورزش شهرداری تبریز با بیان اینکه تیم ماشین سازی زیر حمایت این سازمان نتایج خوبی کسب خواهد کرد، گفت: تغییر مدیریت در باشگاه ماشین سازی سبب شده تا هواداران به آینده تیمشان امیدوارتر باشند.

- احد اصغرنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه وضعیت تیم ماشین سازی رو به بهبود است، اظهار داشت: تیم ماشین سازی در فصل جاری زیر چتر حمایتی سازمان ورزش شهرداری رفته و این موضوع باعث شده تا از مشکلات این تیم قدیمی کاسته شود.

وی ادامه داد: ماشین سازی در شش بازی خود در لیگ دسته دوم هر بازی بهتر از بازی قبلی اش نشان داده با اینکه در هفته های آغازین نتایج خوبی نمی گرفت، اما در دو هفته اخیر موفق شده که یک پیروزی و یک تساوی برابر تیم های مشهدی کسب کند.

قائم مقام سابق باشگاه ماشین سازی در خصوص حمایت های سازمان ورزش شهرداری تبریز از قدیمی ترین تیم فوتبال شمالغرب کشور، عنوان کرد: بدون شک حمایت های شخص صادق نجفی شهردار کلانشهر تبریز، اعضای شواری اسلامی شهر تبریز و همچنین سهرابی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز باعث شده تا مشکلات ماشین سازی نسبت به سال های قبلی بسیار کمتر باشد.

وی افزود: حمایت هواداران همیشه همراه تیم ماشین سازی هم یکی از دلایلی است که مربیان و بازیکنان این تیم با انگیزه زیادی در زمین مسابقه حاضر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر مدیریت در ماشین سازی موجب امیدواری هواداران شده است

تغییر مدیریت در ماشین سازی موجب امیدواری هواداران شده است