مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1393 ساعت 17:522014-11-16سياسي

جلسه هیات دولت به ریاست دکتر روحانی برگزار شد


جلسه هیئت دولت بعد ازظهر امروز به ریاست دکتر روحانی برگزار شد و اعضای دولت مهم ترین مسائل و مباحث روز کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

در این جلسه، گزارش وزارت راه و شهرسازی از وضعیت حمل و نقل جاده ای به هیئت وزیران ارایه شد.

در این گزارش وضعیت زیرساخت های جاده ای کشور مبتنی بر مطالعات طرح جامع حمل و نقل، میزان تراکم محورهای با سطوح خدمت درحد ظرفیت و بالاتر از ظرفیت، وضعیت رویه راه های شریانی و غیر شریانی، نگهداری زیرساخت ها، وضعیت ایمنی در حمل و نقل جاده ای ، توسعه سیستم حمل و نقل هوشمند و میزان فرسودگی ناوگان حمل و نقل به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

هیئت وزیران با تاکید بر لزوم نگهداری بهینه از راه ها، بهبود فرسودگی ناوگان و فعال سازی کریدورهای اصلی جدید ، بررسی پیشنهادهای ارایه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی را به کمیسیون اقتصاد دولت ارجاع داد.

در ادامه این جلسه پیشنهاد کمیسیون امور اجتماعی دولت در خصوص لایحه اصلاح قانون بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث به هیئت وزیران ارایه شد.

این قانون در سال 1387 به مدت پنج سال به صورت آزمایشی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و یکبار در سال 1392 اجرای آزمایشی آن تا پایان سال تمدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه هیات دولت به ریاست دکتر روحانی برگزار شد

جلسه هیات دولت به ریاست دکتر روحانی برگزار شد