مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 13:372014-11-01بين الملل

تکذیب توافق درباره تعداد سانتریفیوژها


یک عضو تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران اخبار منتشره مبنی بر توافق درباره تعداد سانتریفیوژها را تکذیب کرد و گفت: تاکنون درباره تعداد سانتریفیوژها هیچ توافقی نشده است.

- این عضو تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در گفت وگو با ایرنا ادعای برخی رسانه های غربی مبنی بر توافق میانه ایران و آمریکا بر سر 4 هزار سانتریفیوژ برای 3 تا 5 سال و نیز اینکه تهران از 22هزار به 9400 سانتریفیوژ کوتاه آمده است، تکذیب کرد.

وی تصریح کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای از حقوق هسته ای ملت ایران عقب نشینی نخواهد کرد.

در همین حال، اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه نیز به نقل از یک مقام مسول نزدیک به تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان درخصوص مطالب منتشره در روزنامه واشنگتن پست در مورد توافق درباره تعداد سانتریفیوژها اظهار داشت : مطالب منتشره درخصوص تـوافق در زمینه تعداد سانتریفیوژهـا مورد تأیید نبوده و تکذیب می شود .

وی افـزود : جمهوری اسلامی ایران همواره بـر حقوق کامل هسته ای خود در بهره گیری از فن آوری صلح آمیز هسته ای و همزمان هرگونه اقدام در زمینه شفاف سازی تأکید کرده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پیش از این نیز، مجید تخت روانچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان اعلام کرده بود که ایران لغو پله به پله تحریم ها و نیز غنی سازی دکوری را نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب توافق درباره تعداد سانتریفیوژها

تکذیب توافق درباره تعداد سانتریفیوژها