مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 13:322014-11-01سياسي

خراسان جنوبی آمادگی تامین برق ولایت فراه افغانستان را دارد


معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه از هر اقدامی که در جهت گسترش روابط با افغانستان باشد استقبال خواهیم کرد، - گفت: خراسان جنوبی آمادگی تامین برق ولایت فراه افغانستان را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، حسن قشقاوی بعدازظهر شنبه در حاشیه مراسم افتتاح دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: افتتاح نمایندگی وزارت امور خارجه با حضور سفرای خارجی در استان و دیدن پتانسیل های استان می تواند به رشد و توسعه بیشتر استان به ویژه در زمینه گردشگری کمک کند.

وی تاکید کرد: استاندار و مسئولان باید زمینه ورود سفرای خارجی را به استان فراهم کنند تا با این حضور برخی از موانع این استان برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی وزارت امور خارجه در توسعه اقتصادی استان تاثیرگذار است، افزود: تاکنون 24 نمایندگی وزارت امورخارجه در استان های مختلف مرزی کشورراه اندازی شده است.

معاون کنسولی وزارت خارجه ادامه داد: در مجموع 27 نمایندگی دراستان ها مرزی و درمناطق آزاد و کیش و قشم نیز راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر چهار بازارچه مرزی در خراسان جنوبی فعال است، افزود: در گذشته برخی از این بازارچه های نیمه فعال بوده است که با پیگیری های صورت گرفته رونق بیشتری گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی آمادگی تامین برق ولایت فراه افغانستان را دارد

خراسان جنوبی آمادگی تامین برق ولایت فراه افغانستان را دارد