مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 12:572014-11-01ورزشي

تفقد سردار سلیمانی به مدال آور بازی های آسیایی


فرمانده سپاه قدس با حضور در منزل قهرمان کشورمان مدال طلای نصیری را شایسته تلاش و تمرینات خودش دانست و آن را به ورزشکار کرمانی باز گرداند.

- خبرنگار ورزشی "خبرگزاری دانشجو""، پیمان نصیری دونده کشورمان پس از کسب مدال طلایی بازی های پاراآسیایی اینچئون مدال خود را به سردار سلیمانی تقدیم کرده بود اما بعد از ظهر روز پنجشنبه، 8 آبان ماه فرمانده سپاه قدس برای دقایقی در منزل این ورزشکار حضور یافت و ضمن تبریک به مناسبت کسب این مدال، هدیه این ورزشکار که آن را حاصل تلاش و تمرینات سخت وی می دانست را باز گرداند تا مدالی که با سختی زیاد برای یک ورزشکار معلول به دست امده بر سینه خودش بدرخشد.

پیمان نصیری در گفتگو با "خبرگزاری دانشجو" در خصوص حضور سردار سلیمانی در منزلش گفت: وی زحمت کشید و به منزل ما آمد و مدال طلایی دو 1500 متر بازی های آسیایی را که به ایشان تقدیم کرده بودم، به من بازگرداند و آن را شایسته تلاش ها و تمرینات من دانست.

وی افزود: حضور وی در منزل ما بهترین هدیه ای بود که در زندگی خود دریافت کردم و خوشحالم که سردار سلیمانی را از نزدیک دیدم، او آدم مهربان و دوست داشتنی بود و از مردان غیور ایران محسوب می شود.

دارنده مدال طلایی المپیک لندن در پاسخ به این سئوال که از کی تصمیم گرفتیم که مدال خود را به سردار سلیمانی تقدیم کنید، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفقد سردار سلیمانی به مدال آور بازی های آسیایی

تفقد سردار سلیمانی به مدال آور بازی های آسیایی