مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 12:372014-11-01حوادث

کشف 1000 کیلوگرم مواد مخدر در استان سمنان/ کاهش 19 درصدی تصادفات


فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک هزار و 35 کیلومتر مواد مخدر در شش ماهه نخست سال جاری در این استان خبر داد و گفت در این راستا یک هزار و 500 نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار محمد رضا میرزایی صبح شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دامغان اظهار داشت: پیشگیری و مبارزه با سرقت، مقابله با مواد مخدر و تلاش برای کاهش تصادفات از مهمترین اولویت کاری امسال نیروی انتظامی استان سمنان است.

وی تصریح کرد: با تلاش ماموران راهنمایی و رانندگی و پلیس استان سمنان، آمار تصادفات جاده ای و درون شهری امسال 19 درصد کاهش پیدا کرد.

این مقام انتظامی در استان سمنان از وجود 90 هزار همیار پلیس در استان خبر داد و اظهار داشت: این افراد در 77 مدرسه پلیس سازماندهی شدند.

سردار میرزایی با بیان اینکه 10 پاسگاه پلیس راه در استان سمنان وجود دارد که تردد در جاده های استان را کنترل می کنند افزود: در آینده ایی نزدیک پاسگاه راهنمای در جاده گرمسار به قم با هدف نظارت و کنترل این جاده افتتاح و به بهره برداری می رسد.

امنیت مهمترین رکن استقلال کشور استنماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با اظهار اینکه امنیت مهمترین رکن استقلال کشور و یک نعمت به حساب می آید، افزود: باید قدر و جایگاه امنیت و افرادی را که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1000 کیلوگرم مواد مخدر در استان سمنان/ کاهش 19 درصدی تصادفات

کشف 1000 کیلوگرم مواد مخدر در استان سمنان/ کاهش 19 درصدی تصادفات