مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 12:222014-11-01سياسي

رضایی: انگیزه دشمنان جلوگیری از وحدت ایران و اسلام است


ایران به این دلیل که دارای حرف نوبی است در دنیای مدرن امروز و از پیوند اسلام و سیاست و مردم در کنار همدیگر حرف می زند که این ایده بسیار جذاب است؛ - محسن رضایی گفت: جای هیچ شکی نیست که ایدئولوژی های مختلف از یک طرف و همچنین قدرت های بین المللی از طرف دیگر تلاش می کنند که ازشکل گیری یک قدرت جدید به نام اسلام جلوگیری کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت وگو با خبرنگار شبکه مجازی آستان مقدس امام خمینی (ره) در مورد فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد وحدت میان مسلمانان جهان، اظهار کرد: تعدادی از این قدرت ها افزون بر این که نمی خواهند اسلام قدرت بگیرد به دنبال این هستند که انرژی های معنوی و فکری مثل انقلاب اسلامی که می تواند این قدرت را به ظهور برساند جلوی این قدرت را هم بگیرند.

بنابراین هم اسلام و هم ایران هر دو امروز در معرض فشارهای بین المللی است، ایران به این دلیل که دارای حرف نوبی است در دنیای مدرن امروز و از پیوند اسلام و سیاست و مردم در کنار همدیگر حرف می زند که این ایده بسیار جذاب است؛ یعنی دموکراسی و اسلام.

وی افزود: جهان اسلام هم به این دلیل که منابع عظیم نفت و گاز دارد، برداشت قدرت های بین المللی این است که اگر اینجا توسعه پیدا کند دیگر نفت و گاز به خارج از اینجا منتقل نخواهد شد، همه نفت و گاز منطقه را خود جهان اسلام مصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: انگیزه دشمنان جلوگیری از وحدت ایران و اسلام است

رضایی: انگیزه دشمنان جلوگیری از وحدت ایران و اسلام است