مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 12:172014-11-01ورزشي

مشکلات مالی گریبان گیر شهید منصوری قرچک شد/ حال و روز ناخوش تیم قدرتمند فوتسال


در حالی که تیم فوتسال شهید منصوری قرچک با شکست مقابل مس سونگون به رده هشتم جدول رده بندی سقوط کرده، مسئولان تیم از مشکلات مالی که گریبانگیر آنها شده خبر می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، شهید منصوری قرچک که همواره به عنوان یکی از قدرت های فوتسال کشور محسوب شده و همیشه در جایگاه های بالای جدول قرار داشته در این فصل به علت تغییرات، هنوز نتوانسته شایستگی خود را نشان بدهد و همین امر باعث نگرانی دوستداران و هوارداران این تیم شده است.

تیم شهید منصوری قرچک که در ابتدای شروع لیگ نتایج ضعیفی را کسب کرده بود، در سه هفته گذشته توانست مقابل حریفان به برتری رسیده و حتی تا رده پنجم جدول مسابقات بالا بیاید و شاگردان رضا داورزنی در تلاش بودند تا با شکست مس سونگون علاوه بر ارتقای جایگاه خود، فاصله شان را با صدر جدول کاهش دهند.

این تیم که در ابتدای شروع لیگ نتایج ضعیفی را کسب کرده بود، در سه هفته گذشته توانست مقابل حریفان به برتری رسیده و حتی تا رده پنجم جدول مسابقات بالا بیاید و شاگردان رضا داورزنی در تلاش بودند تا با شکست مس سونگون علاوه بر ارتقای جایگاه خود، فاصله شان را با صدر جدول کاهش دهند.

اما تیم مس سونگون در این دیدار توانست با گلهای مسلم رستمی ها و مجید رضایی با نتیجه دو بر صفر مقابل شاگردان رضا داورزنی به برتری رسیده و طعم صدرنشین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مالی گریبان گیر شهید منصوری قرچک شد/ حال و روز ناخوش تیم قدرتمند فوتسال

مشکلات مالی گریبان گیر شهید منصوری قرچک شد/ حال و روز ناخوش تیم قدرتمند فوتسال