مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 12:172014-11-01اقتصادي

کاهش 2 درصدی قیمت مسکن در مهرماه


رکود بازار مسکن علاوه بر کاهش 2 درصدی قیمت در مهرماه امسال ، فرصت مناسبی را برای خریداران واقعی آپارتمان بوجود آورده تا خریدی با قیمت کمتر از سال گذشته داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، شرایط کنونی بازار مسکن که به دلیل رکود معاملات، قیمت ها را تا حدودی کاهش داده است، زمان مناسبی برای خریداران واقعی بازار مسکن به شمار می رود که به دنبال خرید مسکن مناسب با قیمت هایی کمتر از نیمه اول سال هستند.

براین اساس، همیشه با فرارسیدن فصل پاییز تعداد معاملات در بازار مسکن با کاهش زیادی مواجه می شود اما ادامه رکود عمیقی که بازار مسکن را از سال گذشته تحت تاثیر قرار داده موجب شده که بازار معاملات در مهرماه امسال پاییزی تر از سال های قبل باشد به همین دلیل قیمت‎ها هم با کاهش جزیی همراه بوده است.

بنابراعلام اتحادیه مشاوران املاک تهران در مهرماه امسال در مقایسه با شهریور، قیمت مسکن با کاهش 2 درصدی مواجه بوده است که فرصت خوبی را در اختیار خریداران واقعی بازار مسکن می گذارد و خریداران می توانند در میان واحدهایی که مالکان آنها در این شرایط رکود، حاضر به فروش هستند، مسکن مناسب را پیدا کنند.

البته به نسبت دوران رونق بازار مسکن، فروشنده کمتری هم در بازار مسکن وجود دارد اما می توان امیدوار بود که این دسته از مالکان هم به عنوان فروشنده واقعی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 2 درصدی قیمت مسکن در مهرماه

کاهش 2 درصدی قیمت مسکن در مهرماه