مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 12:072014-11-01سياسي

لزوم معرفی سبک عزاداری رفسنجانی ها/ اجتماع بزرگ ضداستکباری در رفسنجان برپا می شود


فرماندار رفسنجان بر لزوم معرفی سبک عزاداری رفسنجانی ها تاکید کرد و گفت: پخش عزاداری مردم این شهرستان از رسانه ملی گامی مهم در این راستاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حمید ملانوری صبح شنبه در جلسه هماهنگی برپایی مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورا و روز 13 آبان در رفسنجان با تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به دو برنامه ویژه عزاداری دسته جمعی هیات های مذهبی در روز تاسوعا و روز عاشورا و گرامیداشت 13 آبان اشاره کرد و گفت: مکان تجمع این دو برنامه مسجد جامع شهرستان خواهد بود.

ملانوری به برپایی راهپیمایی 13 آبان در روز عاشورا اشاره کرد و گفت: با حضور هیئت های مذهبی این مراسم با شور و حرارت مضاعفی برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به پخش مراسم عزاداری مردم رفسنجان از رسانه ملی در روز تاسوعای حسینی از آماده سازی مکان برگزاری این مراسم خبر داد و افزود: معرفی سبک عزاداری شهرستان و همچنین فراهم شدن اجتماع بزرگ عزاداران شهرستان از فواید پخش سراسری مراسم ویژه روز تاسوعا است.

امام جمعه رفسنجان نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال برنامه های روز 13 آبان که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است با روز عاشورای حسینی تقارن پیدا کرده است، برنامه های این روز به صورت منسجم و با هماهنگی مناسب و با پیام عاشورایی و است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم معرفی سبک عزاداری رفسنجانی ها/ اجتماع بزرگ ضداستکباری در رفسنجان برپا می شود

لزوم معرفی سبک عزاداری رفسنجانی ها/ اجتماع بزرگ ضداستکباری در رفسنجان برپا می شود