مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 12:022014-11-01اقتصادي

سهم ایران از تولید غذای حلال دنیا کمتر از یک درصد است


نائب رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی و رییس هیئت مدیره گروه چیکا بین الملل گفت: کل گردش مالی تجارت غذای حلال دنیا در سال 2012 حدود 990 میلیارد دلار بوده است اما سهم ایران به عنوان ام القرای کشورهای اسلامی از تولید غذای حلال برای .

- " اصفهان – خبرگزاری مهر: نائب رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی و رییس هیئت مدیره گروه چیکا بین الملل گفت: کل گردش مالی تجارت غذای حلال دنیا در سال 2012 حدود 990 میلیارد دلار بوده است اما سهم ایران به عنوان ام القرای کشورهای اسلامی از تولید غذای حلال برای این جمعیت کمتر از یک درصد بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی کرباسی زاده ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون یک میلیارد و 800 میلیون نفر جمعیت مسلمان در جهان وجود دارد که یک چهارم کل جمعیت دنیا را تشکیل می دهد.

وی افزود: در سال 2009 گردش مالی تجارت غذای حلال در دنیا 580 میلیارد دلار و در سال 2012 حدود 990 میلیارد دلار بوده است اما سهم ایران به عنوان ام القرای کشورهای اسلامی از تولید غذای حلال برای این جمعیت کمتر از یک درصد بوده است که جای تامل و ریشه یابی دارد.

نائب رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی با اشاره به اینکه به دلیل رانت سنگین 120 تا 130 درصدی در صنعت خودرو نمی توان این صنعت را جزو پتانسیل های ایران اسلامی دانست، تاکید کرد: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ایران از تولید غذای حلال دنیا کمتر از یک درصد است

سهم ایران از تولید غذای حلال دنیا کمتر از یک درصد است