مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 12:022014-11-01بين الملل

مسئولان محلی در نینوا پیروزی های نیروهای امنیتی عراق را ستودند


مسئولان محلی در نینوا پیروزی های اخیر نیروهای امنیتی عراق را مقدمه پاکسازی همه مناطق این کشور از وجود تروریست های داعش دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی العراقیه، مسئولان محلی در نینوا پیروزی های نیروهای امنیتی عراق را ستودند و گفتند این پیروزی ها، آغازی برای پاکسازی همه مناطق عراق از وجود گروه تروریستی داعش است.

سمیر سلوکه خبرنگار این شبکه در گزارشی گفت به گفته ناظران، پیروزی های بزرگ نیروهای مسلح و پیشمرگ عراق در جرف النصر و زمار و بیجی و مناطق اطراف آن ها از دست تروریست های داعش آغازی برای نابودی تروریسم و مقدمه ای برای پاکسازی سایر مناطق از وجود عناصر داعش است.

بشار الکیکی رییس شورای استانداری نینوا به خبرنگار این شبکه گفت به علت وجود اراده قوی عراق در میدان نبرد و در نتیجه تلاش های ائتلاف بین المللی، جبهه انسانی جهانی علیه داعش تروریست وجود دارد براین اساس پیشرفت آشکار و قابل ملاحظه ای در سطح استان نینوا تحقیق یافته و مناطق زیادی آزاد شده است و تحول بسیار بزرگی در میدان نبرد رخ می دهد.

محی الدین المزوری از رهبران حزب دمکرات کردستان به خبرنگار این شبکه گفت بسیاری از جوانان و افراد عشایر عرب سنی در استان نینوا که به داعش ملحق شده بودند امروز متوجه شده اند که داعش در عراق پایگاه مردمی ندارد در نتیجه سلاح های داعش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان محلی در نینوا پیروزی های نیروهای امنیتی عراق را ستودند

مسئولان محلی در نینوا پیروزی های نیروهای امنیتی عراق را ستودند