مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 11:522014-11-01فرهنگي

19 عنوان کتاب علمی کانون تجدید چاپ شد


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 19 عنوان از کتاب های علمی پرمخاطب خود را برای چندمین بار تجدید چاپ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، کتاب اسرار طبیعت نوشته آنجلا ویکلز، ترجمه شهلا افشار سلیمانی و عکاسی دیو کینگ در سال 1376 برای اولین بار در گروه سنی ج و د منتشر شد و اکنون در ششمین مرحله چاپ شمارگان آن به 55 هزار نسخه رسید.

در عین حال، کتاب پیدا و نهان در طبیعت ترجمه مجید عمیق در مرحله چاپ سوم با 50 هزار نسخه و آب و گردش آن در طبیعت ترجمه محمدجواد میرهادی برای سومین بار با شمارگان 45 هزار نسخه تجدید چاپ شد.

همچنین چشم و بینایی به نویسندگی استیو پارکر و ترجمه رویا دُراتی برای پنجمین بار با شمارگان 43 هزار نسخه منتشر شد و رنگ در دنیای حیوانات (دنیای شگفت انگیز رنگ) پدیدآوردندگان سالی و آدرین مورگان و ترجمه مجید عمیق برای چهارمین بار چاپ شد و شمارگان آن از 40 هزار نسخه گذشت.

بر همین اساس کتاب های تغذیه و گوارش نوشته استیو پارکر و ترجمه پریسا خسروی و ماهیان تا خزندگان به نویسندگی لیونل بندر و ترجمه سیمین معزی متین هر دو برای گروه سنی د و ه برای چهارمین بار منتشر شد و شمارگان آن به 40 هزار نسخه رسید.

بر اساس این خبر قلب ما دستگاه گردش خون ما نوشته سیمور سیمون و ترجمه سیروس طاهباز برای سومین دفعه با شمارگان 35 هزار نسخه و نقش اندام حیوانات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 عنوان کتاب علمی کانون تجدید چاپ شد

19 عنوان کتاب علمی کانون تجدید چاپ شد