مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 11:472014-11-01اقتصادي

گردشگری در کشور جان گرفته است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: در زمینه گردشگری باید به سمت زیرساخت ها حرکت کنیم و احساس می شود بحث گردشگری در کشور جان گرفته است.

- فریدون الهیاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان با بیان اینکه در گذشته گردشگری در حاشیه قرار داشته است، اظهار کرد: اگرچه گردشگری در گذشته در حاشیه قرار داشت، اما امروزه در متن قرار گرفته و توجه ویژه ای به صنعت توریسم شده است.

وی با تاکید بر اینکه دایر کردن نمایشگاه های صنایع دستی اقدام بسیار خوبی در راستای رشد صنعت توریسم است، افزود: صنایع دستی یکی از ظرفیت های مهم اقتصادی ایران به شمار می رود و علاوه بر فواید هنری دارای استفاده های اقتصادی نیز است، اما در کشور ما هنوز آن گونه که باید و شاید از این ظرفیت اقتصادی بهره برداری نشده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان تصریح کرد: برنامه ریزان، سیاست گذاران و مسئولانی که در عرصه های مختلف حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی فعالیت می کنند، می توانند توسط این نمایشگاه ها ارتباط بیشتری با صنایع دستی داشته باشند و ظرفیت های صنایع دستی را بشناسند و بتوانند در آینده برنامه ریزی های خوبی را انجام دهند تا شاهد رشد و شکوفایی بیشتر در این زمینه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری در کشور جان گرفته است

گردشگری در کشور جان گرفته است