مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 11:322014-11-01دانش

آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره «مهندسی عمران»


دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران، 15 تا 17 اردیبهشت ماه سال آینده در دانشکده مهندسی عمران دانشگاه تبریز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس پژوهشی ایسنا، دکتر ناصر تقی زادیه، دبیر دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران با اعلام این خبر گفت: مهلت ارسال مقالات کامل به این کنگره اول آذرماه امسال است.

وی با اشاره به این که تا به امروز دو هزار و 400 چکیده مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است، تصریح کرد: نتیجه داوری این مقالات 15 دی ماه امسال از طریق سایت کنگره اعلام می شود.

دبیر این کنگره علمی، با اشاره به این که دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران با مشارکت اعضای هیأت علمی دانشگاه ها، پژوهشگران و صنعتگران و با همکاری شرکت کنندگان و مسؤولان وزارتخانه های راه و شهرسازی، علوم، تحقیقات و فناوری، نیرو و نیز سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برگزار می شود، افزود: یکی از اهداف اصلی این کنگره سه روزه در دانشگاه تبریز، فراهم آوردن امکانی برای شرکت کنندگان است تا بتوانند دستاوردها و خدمات و آخرین تکنولوژی های مرتبط با حوزه تخصصی خود را به مخاطبان حاضر در کنگره ارائه دهند.

به گفته وی، در کنار برنامه های اصلی کنگره، یعنی ارائه مقالات علمی و برگزاری نشست های تخصصی، برنامه های جنبی همچون برپایی نمایشگاه مقالات پوستری، دوره های آموزشی کوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره «مهندسی عمران»

آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره «مهندسی عمران»