مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 11:272014-11-01ورزشي

برای استقلال کمیته ملی پارالمپیک هر چه در توان دارم، انجام می دهم


نگاه من این است که مجموعه کمیته ملی پارالمپیک استحقاق این را دارد که به صورت مستقل عمل کند و این ظرفیت در این مجموعه وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی "خبرگزاری دانشجو""، صبح امروز (شنبه) کیومرث هاشمی با حضور در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در نشستی صمیمانه با اعضای ستاد بازی های پاراآسیایی اینچئون دیدار کرد.

در این دیدار که با همراهی شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک و بهرام افشار زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال همراه بود، رییس کمیته ملی پارالمپیک و نیز اعضای ستاد بازی های پاراآسیایی اینچئون گزارشی از عملکرد کاروان غدیر در دومین دوره بازی های پاراآسیایی، برنامه ریزی های انجام شده برای این بازی ها، سیاست ها و راهبردهای مد نظر فدراسیون ها و نیز کمیته ملی پارالمپیک برای تحقق اهداف مورد نظر، ارائه دادند.

کیومرث هاشمی در این نشست اظهار داشت: این موفقیت بزرگ را به خانواده ورزش به خصوص ورزش جانبازان و معلولین تبریک می گویم و وظیفه خود می دانم که با حضور در کنار عزیزان دست اندرکار این موفقیت را تبریک بگویم و معتقدم این اتفاق، مرهون یک برنامه ریزی مدون و 4 ساله بوده و امری نیست که یک شبه حاصل شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای استقلال کمیته ملی پارالمپیک هر چه در توان دارم، انجام می دهم

برای استقلال کمیته ملی پارالمپیک هر چه در توان دارم، انجام می دهم