مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 11:122014-11-01بين الملل

دلایل سوئد برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین


وزیر خارجه سوئد در تشریح دلایل این کشور برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین تاکید کرد که توقف مذاکرات سازش میان طرفین فلسطینی و صهیونیستی تحت تاثیر طر ح های شهرک سازی جدید "اسراییل" در اراضی اشغالی فلسطین که دستیابی به توافق در زمینه تشکیل دو کشور را .

- وزیر خارجه سوئد در تشریح دلایل این کشور برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین تاکید کرد که توقف مذاکرات سازش میان طرفین فلسطینی و صهیونیستی تحت تاثیر طر ح های شهرک سازی جدید "اسراییل" در اراضی اشغالی فلسطین که دستیابی به توافق در زمینه تشکیل دو کشور را با مانع جدی مواجه کرده است، از جمله مهمترین دلایل اتخاذ این تصمیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "مارگوت والستروم" خاطرنشان کرد که همگان دیدند که رژیم صهیونیستی چطور غزه را در معرض تجاوز بی رحمانه و خانمان سوز قرار داد و از همین رو، دولت سوئد قصد دارد با به رسمیت شناختن کشور فلسطین به شکل گیری آینده بهتر در منطقه کمک کند.

والستروم طی مقاله ای تصریح کرده است: ما می خواهیم با تغییر موازنه نابرابر میان طرفین فلسطینی و صهیونیستی به آنها برای زندگی در داخل مرزهای رسمی جداگانه شان کمک کنیم و در این راستا، قدس را به عنوان پایتخت دو کشور قبول داریم و لزومی برای مبادله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل سوئد برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین

دلایل سوئد برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین