مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 10:522014-11-01سياسي

ضرورت ایجاد سامانه شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل


رییس فراکسیون حمایت از کودک و نوجوان مجلس٬ با مثبت ارزیابی کردن تصمیم دولت برای در دستور کار قرار گرفتن سیاست های تشویقی جهت بازگشت کودکان کار به محیط تحصیل٬ گفت: - ایجاد سامانه ای برای شناسایی کودکان از تحصیل بازمانده لازمه این مهم و انسداد بی سوادی در کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قاسم جعفری با یادآوری در دستور کار قرار گرفتن سیاست های تشویقی از سوی دولت برای بازگشت کودکان کار به محیط تحصیل٬ گفت: ریشه کن کردن بی سوادی بین کودکانی که به علت نداشتن استطاعت مالی یا مشکلاتی از این دست از تحصیل باز مانده اند گامی مثبت در جهت رشد علمی٬ اقتصادی و اجتماعی کشور است.

نماینده مردم بجنورد٬ جاجرم، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه ریشه کن کردن بیسوادی بین کودکان در سنین تحصیل که به هر دلیلی موفق به نشستن در کلاس درس نشده اند نیازمند شناسایی آن ها در جامعه است٬ افزود: متاسفانه نداشتن سیستم آماری دقیق و یا اعتماد نکردن افراد جامعه به دستگاه های آماری کشور برای در اختیار قرار دادن اطلاعات شان باعث شده تا اطلاعات دقیق از این کودکان و همچنین بزرگسالان بی سواد در دست نباشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با تاکید بر ضرورت رفع نقاط ضعف سیستم اطلاعات و آماری کشور٬ تصریح کرد: دولت باید با ایجاد سامانه ای برای شناسایی کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد سامانه شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل

ضرورت ایجاد سامانه شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل