مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 10:472014-11-01سياسي

کیفیت اجرای امر به معروف و نهی از منکر از ابتدا تاکنون مشخص نبوده است


تذکر لسانی راهکار ساده عمومی امر به معروف و نهی از منکر است و مشکل ما این بوده که که کیفیت اجرای آن از ابتدا مشخص نبوده و تا امروز نیز معلوم نشده است.

- کیفیت اجرای امر به معروف و نهی از منکر از ابتدا تاکنون مشخص نبوده است " مشهد - خبرگزاری مهر: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تذکر لسانی راهکار ساده عمومی امر به معروف و نهی از منکر است و مشکل ما این بوده که که کیفیت اجرای آن از ابتدا مشخص نبوده و تا امروز نیز معلوم نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر شنبه در همایش استانی "تذکر لسانی، پیام مهربانی، نظارت همگانی" گفت: ارزشمند ترین عمل و عبادتی که در رضایت امام زمان نقش دارد، امر به معروف و نهی از منکر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مشکل دشمنان ما مسئله رهبری است و با خود اندیشیده اند که اگر امر به معروف در جامعه رواج پیدا کند ولایت فقیه قوی خواهد شد و توطئه اسیدپاشی اخیر نیز که یک عده جریان غیر ارزشی آن را بوجود آوردن با هدف دشمنی با ولایت فقیه است.

وی اظهار کرد: وجه اشتراک برخی از گروه های سیاسی داخل و خارج، دشمنی با رهبری است و ارگان های رسانه ای همین گروه های سیاسی در داخل با رسانه های خارجی همدست شدند و اسیدپاشی را به امر به معروف و نهی از منکر نسبت دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت اجرای امر به معروف و نهی از منکر از ابتدا تاکنون مشخص نبوده است

کیفیت اجرای امر به معروف و نهی از منکر از ابتدا تاکنون مشخص نبوده است