مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 10:472014-11-01ورزشي

حضور سردار سلیمانی در منزل قهرمان پاراآسیایی


پیمان نصیری پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات دوومیدانی اینچئون در ماده یک هزار و 500 متر مدالش را به سردار سلیمانی هدیه کرد و سردار سلیمانی نیز به پاس قدرشناسی از این اقدام بعد از ظهر پنجشنبه دقایقی را میهمان منزل این ورزشکار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، بعد از ظهر پنجشنبه 8 آبان ماه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در تماسی تلفنی با پیمان نصیری دونده پرافتخار و قهرمان مسابقات پاراآسیایی اینچئون، وی را از حضور میهمان ویژه ای در منزلش باخبر می کند .

این مهمان کسی نیست به غیر از سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس که می خواهد برای تشکر و قدردانی از اقدام نصیری پس از کسب مدال طلای بازی های پاراآسیایی برای دقایقی به دیدار او برود.

نصیری پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات دوومیدانی اینچئون در ماده یک هزار و 500 متر مدالش را به سردار سلیمانی هدیه کرد و حالا این مرد بزرگ که به تعبیر بسیاری از کارشناسان و رسانه های غربی، نقش مهمی در اجرای برنامه های راهبردی جمهوری اسلامی ایران در منطقه دارد به پاس قدرشناسی از این اقدام نصیری بعد از ظهر پنج شنبه دقایقی را میهمان منزل این ورزشکار شده تا علاوه بر تبریک کسب این عنوان دقایقی را با وی و خانواده اش گفت وگو کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور سردار سلیمانی در منزل قهرمان پاراآسیایی

حضور سردار سلیمانی در منزل قهرمان پاراآسیایی