مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 10:272014-11-01ورزشي

امنیت و عزت ایران اسلامی مرهون خون شهداست


امنیت، عزت و آرامش امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست و همه وظیفه داریم با صیانت از خون شهدا پاسدار ولی نعمتان انقلاب باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن باریک بین ظهر شنبه در مراسم تشیع جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی شهید ولی الله محمدبیگی گفت: امروز امنیت این نظام اسلامی مرهون خون شهدا وایثارگران است که باید همیشه قدردان خون شهدا و نظام بر آمده از خون شهدا و ولایت باشیم.

وی افزود: جانباز سرافراز ولی الله محمدبیگی یکی از جانبازان سرافراز و پرافتخار این نظام اسلامی و شهر ما بود که در همه عرصه های مختلف ورزشی و قرانی، فرهنگی نقش تاثیرگزاری داشت و همه وظیفه داریم یاد و خاطره این جانبازشهید را گرامی بداریم.

حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه در دانشگاههای قزوین هم در این مراسم ضمن تسلیت ماه محرم و شهادت این جانباز سرافراز دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ملت سلحشور و با بصیرت ایران اسلامی و استان قزوین فداکاری و از جان گذشتگی ایثارگران و جانبازان و شهدای ارزشمند این نظام اسلامی را هرگز ازیاد نبرده و فراخموش نخواهد کرد.

وی افزود: امروز اقتدار کشورمان به اقصی نقاط جهان رسیده و اگر شاهد تحول در بینش جهانیان و قیام در برابر زیاده خواهان استکبار هستیم ناشی از صدور پیام انقلابی است که شهدا بنیان آن را نهادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و عزت ایران اسلامی مرهون خون شهداست

امنیت و عزت ایران اسلامی مرهون خون شهداست