مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 10:022014-11-01پزشكي

معاون وزیر بهداشت: ضرورت همکاری بیمه های تکمیلی با دستگاه های نظارتی


معاون درمان وزارت بهداشت خواستار همکاری بیمه های تکمیلی با دستگاه های نظارتی در زمینه تخلفات موسسات درمانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازواحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ دکتر محمد آقاجانی در نشست وزیر بهداشت و مسئولان این وزارتخانه با مدیران عامل بیمه های تکمیلی گفت: در راستای گام سوم طرح تحول نظام سلامت و اجرایی شدن کتاب جدید ارزش نسبی خدمات سلامت از بیمه های تکمیلی انتظار داریم که در صورت تخلفات مکرر موسسات درمانی با درخواست دستگاه های نظارتی مبنی بر قطع همکاری موقت و یا دائم بیمه با موسسه درمانی متخلف همکاری نمایند.

وی افزود: بیمه های تکمیلی اطلاعات ارزشمندی را درباره دریافت تعرفه های نامتعارف از سوی موسسات درمانی متخلف در اختیار دارند که ضرورت دارد این اطلاعات در اختیار دستگاه های نظارتی گذاشته شود.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در صورت همکاری تنگاتنگ بیمه های تکمیلی با وزارت بهداشت و دستگاه نظارتی از نیمه دوم آبان ماه به طور جدی با اجرای کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت، شاهد برقراری انضباط جدی مالی در بیمارستان های خصوصی خواهیم بود.

دکتر آقاجانی همچنین با اشاره به ضرورت پرداخت بخشی از هزینه های درمانی بیماران در قالب قرارداد با بیمه های تکمیلی مانند گذشته و همچنان که در قبل از اجرای طرح تحول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر بهداشت: ضرورت همکاری بیمه های تکمیلی با دستگاه های نظارتی

معاون وزیر بهداشت: ضرورت همکاری بیمه های تکمیلی با دستگاه های نظارتی