مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 09:572014-11-01اقتصادي

ارائه پیشنهاد پیمان پولی میان ایران و روسیه تا سقف 300 میلیون دلار در سفر به مسکو


پارلمانی ایران و روسیه از ارائه پیشنهاد تصویب پیمان پولی میان ایران و روسیه تا سقف 300 میلیون دلار به مدت یکسال در سفر هیأت پارلمانی ایران به روسیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی "خبرگزاری دانشجو""، هادی قوامی عضو گروه دوستی-پارلمانی ایران و روسیه صبح امروز (شنبه) در نشستی خبری به ارائه گزارشی از سفر اخیر هیأت پارلمانی ایران به روسیه و چچن پرداخت و اظهار داشت: نقطه مشترک میان ایران و روسیه این است که هر 2 کشور تمایل ندارند که در بانک های جهانی و صندوق بین المللی پول برای آنها تصمیم گیری شود به عبارت بهتر میل به استقلال در ایران و روسیه درباره مسائل اقتصادی و پولی وجود دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه هر 2 کشور در شرایط تحریم از سوی غرب قرار دارند و به واسطه اهمیت تجارت خارجی الگویی از سوی گروه دوستی-پارلمانی ایران در روسیه مطرح شد مبنی بر اینکه پیمان پولی میان 2 کشور ایجاد شود تا ایران و روسیه بتوانند با استفاده از این مدل اثرات منفی تحریم ها را کاهش دهند.

قوامی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: این پیشنهاد در همه نشست ها مورد استقبال مقامات روسیه قرار گرفت، البته باید تأکید کرد که پیمان پولی دوجانبه می تواند انتقال ارز، آزادسازی ارز، مدیریت نوسانات نرخ ارز و تقویت نقش ارزهای ملی در تجارت خارجی نقش مهمی داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه پیشنهاد پیمان پولی میان ایران و روسیه تا سقف 300 میلیون دلار در سفر به مسکو

ارائه پیشنهاد پیمان پولی میان ایران و روسیه تا سقف 300 میلیون دلار در سفر به مسکو