مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 09:522014-11-01اقتصادي

پرداخت وام به مراکز رشد دانشگاه امیرکبیر از فردا


معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت:معاونت علمی می تواند از فردا تا دو میلیارد تومان را به مراکز رشددانشگاه امیرکبیر اعطا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سورنا ستاری در نشست و بازدید از دانشگاه امیرکبیر گفت: بدنه دانشگاه امیرکبیر تاکنون ارتباطی با سیستم معاونت علمی و فناوری نداشته و باید هرچه زودتر این همکاری شکل بگیرد.

وی در خصوص مسائل پژوهشی عنوان کرد: دانشگاه امیرکبیر باید زمینه سازی برای استفاده از تسهیلات 5درصد از بودجه پژوهشی را ایجاد کند.

وی اظهار داشت:معاونت علمی و فناوری در بحث مراکز رشد آمادگی دارد تا 2میلیارد تومان وام قرض الحسنه به این مراکز را اعطا کند و از همین فردا امکان پرداخت این وام وجود دارد.

ستاری در خصوص ساختمان فناوری یازده طبقه درحال ساخت دانشگاه امیر کبیر اذعان داشت: از آنجایی که دانشگاه، توانایی ساخت 6 طبقه این ساختمان را ندارد، معاونت علمی می تواند در این خصوص دانشگاه را حمایت کند.

معاون علمی و فناروی افزود: برای تاسیس مرکز نوآوری در دانشگاه امیر کبیر باید صحبت هایی با صندوق پژوهش ها و نوآوری صورت گیرد، چراکه هنوز ارتباط ساختاری با این صندوق در دانشگاه امیر کبیر وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه تجاری سازی از مباحث مهمی است که باید از همین امروز شروع شود، اظهار داشت: متاسفانه از دانشگاه امیر کبیر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام به مراکز رشد دانشگاه امیرکبیر از فردا

پرداخت وام به مراکز رشد دانشگاه امیرکبیر از فردا