مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 09:472014-11-01سياسي

رسانه ها در احیای فرهنگ تکریم سالمندان نقش اساسی دارند


استاندار ایلام بر احیا و گسترش فرهنگ تکریم از سالمندان در این استان و به تبع در جامعه تاکید کرد و گفت: با فرهنگ سازی مناسب جایگاه سالمندان در جامعه بیش از پیش باید حفظ شود و رسانه نقش اساسی در این راستا ایفا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، محمد رضا مروارید در حاشیه بازدید از مرکز نگهداری سالمندان آسایش در جمع خبرنگاران، نقش رسانه های گروهی اعم از صدا و سیما، مطبوعات و خبرگزاری ها را در توسعه این فرهنگ در جامعه مهم و تاثیرگذار خواند.

استاندار ایلام همچنین بر احداث مجتمع خدمات رسانی مددجویان بهزیستی تاکید کرد و گفت: با احداث چنین مرکزی، ارایه خدمات به مددجویان زیر پوشش بهزیستی اعم از معلولان و سالمندان در این مرکز صورت خواهد گرفت.

مروارید در ادامه با سالمندان ساکن در این مرکز دیدار و با آنها به گفت وگو نشست و از آنها دلجویی کرد.

مدیرکل بهزیستی ایلام نیز در حاشیه این دیدار گفت: اکنون 30 نفر زن در مرکز سالمندان آسایش ایلام بصورت شبانه روزی نگهداری می شوند.

شهریار مهردادی افزود: این مرکز بخش خصوصی با نظارت بهزیستی فعالیت می کند و این اداره کل بابت نگهداری هر سالمند به مرکز نگهداری یارانه پرداخت می کند.

وی اظهار کرد: این اداره کل بمنظور کمک به تقویت فرهنگ تکریم سالمندان و جلوگیری از انزوای سالمندان با اجرای برنامه های مختلف در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در احیای فرهنگ تکریم سالمندان نقش اساسی دارند

رسانه ها در احیای فرهنگ تکریم سالمندان نقش اساسی دارند