مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 09:222014-11-01پزشكي

فانی: 13 میلیون دانش آموز، سفیران بهداشت در سراسر کشور


آموزش و پرورش تنها نهادی است که با همه جامعه ارتباط دارد و با توجه به جمعیت قریب به 13 میلیون نفری دانش آموزی، این وزارتخانه بزرگترین فصل مشترک حاکمیت و ملت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازواحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ دکتر علی اصغر فانی در نشست امضای تفاهم نامه بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش ضمن بیان این مطلب افزود: یکی از سیاست های وزارت آموزش و پرورش در دولت یازدهم توسعه مشارکت است و این وزارتخانه بدون مشارکت سایر نهادها قادر به ایفای نقش بزرگ تعلیم و تربیت نیست.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت یکی از وزارتخانه هایی است که می تواند در حوزه بهداشت و پیشگیری به وزارت آموزش و پرورش کمک کند گفت: در حوزه محتوای کتاب های درسی آمادگی داریم که از نظرات کارشناسی وزارت بهداشت در پیشگیری، درمان و آسیب های اجتماعی بهره مند شویم تا نسل آینده ما نسلی سالم، پویا و مفید باشد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین آموزش معلمین در دوره های تربیت معلم، آموزش ضمن خدمت و نیز آموزش اولیاء دانش آموزان در قالب انجمن اولیاء و مربیان را از دیگر زمینه های کمک وزارت بهداشت به این وزارتخانه عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فانی: 13 میلیون دانش آموز، سفیران بهداشت در سراسر کشور

فانی: 13 میلیون دانش آموز، سفیران بهداشت در سراسر کشور