مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 09:122014-11-01اقتصادي

فارس گزارش می دهد کیفیت بد ساخت وساز فاز 2 مسکن مهر در اردستان + تصاویر


اهالی فاز دو مسکن مهر اردستان با نوشتن نامه ای اعتراض خود را نسبت به قیمت گذاری و کیفیت پایین مصالح مصرف شده در ساخت مسکن مهر این شهرستان اعلام کردند و خواهان رسیدگی و پیگیری مسئولان به این موضوع شدند.

- " از اردستان، پروژه مسکن مهر در اردستان از سال 1386 آغاز به ثبت نام از متقاضیان کرد و از سال 1389 عملیات اجرایی آن آغاز شد.

تاکنون 384 واحد در فاز یک و دو تحویل متقاضیان شده و 204 واحد آن نیز قرار است در قالب فاز سه تا بهمن ماه سال جاری آماده و تحویل صاحبانش شود.

ساکنان فاز دو مسکن مهر اردستان به تازگی اعتراضاتی را به نحوه قیمت گذاری و کیفیت مصالح در قالب نامه ای به محمود محمودزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرده اند.

رونوشت این نامه همچنین به امام جمعه اصفهان، معاون عمرانی استانداری، فرماندار اردستان، نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی، حراست استانداری اصفهان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان، اداره اطلاعات اردستان، ناحیه مقاومت سپاه اردستان و اتحادیه تعاونی مسکن مهر اردستان ارسال شده است.

    در قسمتی از این نامه که نسخه ای از آن به دست خبرنگار فارس در اردستان رسیده آمده است: یکی از اهداف بزرگ طرح مسکن مهر کمک به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر و ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد کیفیت بد ساخت وساز فاز 2 مسکن مهر در اردستان + تصاویر

فارس گزارش می دهد کیفیت بد ساخت وساز فاز 2 مسکن مهر در اردستان + تصاویر