مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 09:122014-11-01سياسي

پرداخت 200 میلیارد ریال زکات توسط کشاورزان آذربایجان شرقی


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی از پرداخت بیش از 200 میلیارد ریال زکات توسط کشاورزان نیکوکار استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسین دشتی شنبه با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این میزان زکات در هفت ماهه نخست سالجاری و از کشاورزان 805 روستا از یک هزار و 352 روستای مشمول پرداخت زکات در سطح استان جمع آوری شده است.

وی با اشاره به فعالیت 427 مبلغ زکات و سه هزار و 866 عامل افتخاری در زمینه این فریضه پسندیده دینی تصریح کرد: مسئولان، مبلغان و عاملان زکات استان در سالجاری باید برای ترغیب آحاد مردم برای پرداخت زکات خود برای هزینه کرد در امور محرومان و نیازمندان فرهنگ سازی کنند.

دبیر شورای زکات آذربایجان شرقی احیا و ترویج این فریضه دینی را گامی بلند جهت رفع محرومیت از خانواده های نیازمند و عمران مناطق محروم دانست و افزود: با توجه به تاثیر عمیق نهادینه شدن فرهنگ پرداخت زکات در جامعه بر کاهش فقر و محرومیت، تاکنون برای فرهنگ سازی این عمل خیر دینی در سطح استان هفت میلیارد ریال هزینه شده است.

دشتی در پایان با بیان اینکه زکات جمع آوری شده صرف امور عام المنفعه، ساخت مسجد، خانه عالم، درمان، تحصیل، جهیزیه و مسکن نیازمندان و محرومان و یا ساخت پروژهای عمرانی خواهد شد، گفت: باید تبیین راهکارهای ترویج و فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 200 میلیارد ریال زکات توسط کشاورزان آذربایجان شرقی

پرداخت 200 میلیارد ریال زکات توسط کشاورزان آذربایجان شرقی