مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 09:122014-11-01سياسي

حزب موتلفه اسلامی به مناسبت یوم الله 13 آبان بیانیه ای منتشر کرد


آمریکا دشمن ملت ایران است و تا موقعی که دست از دشمنی برنداشته است ما تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس در برابر توطئه های آمریکا می ایستیم و هرگز سازش را بر نمی تابیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ؛ حزب موتلفه اسلامی به مناسبت یوم الله 13 آبان بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد: امام خمینی(ره) در سیاهترین دوران حکومت طاغوت آن هنگام که شنید با لایحه کاپیتولاسیون می خواهند استقلال و شرف ملت را به معرض فروش بگذارند، دلیرانه قیام کرد و پرچم استقلال کشور را یک تنه به دوش کشید و در برابر خیانتها و جنایتهای شاه خائن ایستاد.

امام خمینی(ره) با تاسی به امام حسین(ع) با صدای رسا در برابر یزید زمان و ابن سعد و شمر زمانه ایستاد و با صدای رسا فریاد زد؛ استقلال ما را بفروشند و ما ساکت باشیم؟ هم او بود که خطاب به ملت ایران و ملتهای جهان فرمود امروز تمام گرفتاری های ما از آمریکاست، تمام گرفتاری های ما از اسراییل است، اسراییل هم از آمریکاست.

رژیم فاسد پهلوی آن روز امام (ره) را به جرم آزادی خواهی و دفاع از استقلال ملی در روز 13 آبان، بنیانگذار مبارزات رهایی بخش اسلام را به تبعید فرستاد.

حزب موتلفه اسلامی نیز منصور نخست وزیر شاه خائن را به جرم تبعید امام خمینی(ره) اعدام انقلابی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب موتلفه اسلامی به مناسبت یوم الله 13 آبان بیانیه ای منتشر کرد

حزب موتلفه اسلامی به مناسبت یوم الله 13 آبان بیانیه ای منتشر کرد