مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 08:072014-11-01اقتصادي

پیش بینی نفت صد دلاری در زمستان


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه در فصل سرما قیمت نفت متعادل خواهد شد و پیش بینی می شود قیمت آن به مرز صد دلار هم برسد، گفت: عربستان نقش مهمی در کاهش قیمت نفت دارد از این رو با دیپلماسی هم نمی شود چون اراده آنها دست کشورهای دیگر است.

محمد قسیم عثمانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری نوسانات اخیر قیمت نفت گفت: دلایل سیاسی کاهش قیمت نفت به دلایل اقتصادی اش سنگینی می کند.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: در فصل سرما قیمت نفت متعادل خواهد شد و پیش بینی می شود قیمت آن به مرز صد دلار هم برسد.

وی با بیان اینکه عربستان و آمریکا پیش ازفصل سرما قیمت نفت را با افزایش عرضه پایین آوردند تا در فصل سرما و با افزایش تقاضا به قیمت قبل برسد و بیش از آن افزایش نیابد.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: عربستان نقش مهمی در کاهش قیمت نفت دارد از این رو با دیپلماسی هم نمی شود چرا که اراده آنها دست کشورهای دیگر است.

عثمانی با پیش بینی اینکه قیمت فعلی نفت کف قیمت است و از 80 دلارکمتر نخواهد شد، گفت: آمریکا ضرر عربستان از کاهش قیمت نفت را با دادن رشوه و رانت جبران می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی نفت صد دلاری در زمستان

پیش بینی نفت صد دلاری در زمستان