مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 07:522014-11-01اقتصادي

تضمین سلامت محصول کشاورزی، از مهم ترین مزایای علمی شدن فرآیند تولید


استادیار گروه ترویج و توسعه روستایی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز گفت: علمی شدن فرآیند تولیدات کشاورزی، تضمین سلامت محصول و افزایش درآمد تولیدکنندگان را در پی دارد.

- حسین کوهستانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان شرقی، افزود: دانش آموختگان کشاورزی در افزایش کمّی و کیفی محصولات باید نقش تعیین کننده ای ایفا کنند.

وی از ضرورت بهره گیری از فارغ التحصیلان کشاورزی گفت و تشریح کرد: تجهیز بهره برداران به دانش روز و پتانسیل های لازم برای خودکفایی ضرورت بهره گیری از فارغ التحصیلان را ایجاب می کند.

کوهستانی ادامه داد: افزایش درآمد تولیدکنندگان با برنامه ریزی دقیق و با کمک کارشناسان کشاورزی در عرصه تولید امکانپذیر خواهد بود.

وی به کارگیری دانش روز را برای تحقّق خودکفایی ضروری دانست و یادآور شد: کاربرد تکنولوژی و دانش روز به طور قطع خودکفایی را محقق می سازد.

وی افزود: برای عملیاتی شدن طرح خودکفایی لازم است تا کارشناسان به عرصه های تولید وارد شده و دوشادوش کشاورزان فعالیت کنند.

کوهستانی تاکید کرد: تولید محصولات باکیفیّت و کاهش ضایعات از اثرات ارزشمند بهره بردن از نیروهای دانش آموخته کشاورزی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضمین سلامت محصول کشاورزی، از مهم ترین مزایای علمی شدن فرآیند تولید

تضمین سلامت محصول کشاورزی، از مهم ترین مزایای علمی شدن فرآیند تولید