مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 07:322014-11-01ورزشي

خداکرمی به فارس خبر داد حضور 2 تیم قمی در لیگ برتر تنیس بانوان کشور


نایب رییس هیئت تنیس استان قم از حضور دو تیم به نمایندگی از این هیئت ورزشی در مسابقات لیگ برتر تنیس بانوان باشگاه های کشور خبر داد.

- فائزه خداکرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: ما امسال در رقابت های لیگ دسته اول تنیس بانوان باشگاه های کشور تیم بازرگانی ناصر امین قم را اعزام کردیم که این تیم توانست با کسب مقام نایب قهرمانی به لیگ برتر صعود کند.

وی ادامه داد: تیم تنیس بانوان بازرگانی ناصر امین نماینده قم در لیگ برتر تنیس بانوان کشور برای سال 1394 شده است و تا زمان برگزاری این رقابت ها سعی در بستن تیمی قوی به منظور کسب نتایج خوب در مقابل حریفان خود خواهد داشت.

نایب رییس هیئت تنیس استان قم اضافه کرد: امسال نیز در رقابت های تنیس قهرمانی بانوان باشگاه های برتر کشور تیم ویونا اسپرت به نمایندگی از قم حضور داشت و این تیم در جدال 6 مدعی حاضر در مسابقات لیگ برتر جایگاه خود را در بین لیگ برتری ها حفظ کرد.

وی ادامه داد: حضور در مسابقات امسال قهرمانی تنیس باشگاه های برتر بانوان کشور برای ما یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای رشد و پیشرفت این رشته ورزشی پراستعداد بود، ضمن اینکه حضور در رقابت های لیگ را برای نشان دادن توانمندی قم در این رشته مغتنم می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداکرمی به فارس خبر داد حضور 2 تیم قمی در لیگ برتر تنیس بانوان کشور

خداکرمی به فارس خبر داد حضور 2 تیم قمی در لیگ برتر تنیس بانوان کشور