مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 07:122014-11-01سياسي

انصارالله برای رییس جمهوری یمن ضرب الاجلی تعیین نکرده است


عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که در نشست روز جمعه حکمای یمن در صنعاء، ضرب الاجلی برای رییس جمهور به منظور تشکیل دولت جدید تعیین نشده است.

- "، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، تعیین ضرب الاجل 10 روزه برای تشکیل دولت در نشست مشورتی روز جمعه (دیروز) حکمای یمن در صنعا را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری یمنی المنتصف نت ، علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: نشست مشورتی روز جمعه حکمای یمن در صنعا با حضور تمام طرفهای سیاسی حاضر در یمن برگزار شد و متن بیانیه پایانی آن کاملا روشن و واضح بود و در آن هیچ اشاره ای به اعطای فرصت 10 روزه به عبدربه منصور هادی رییس جمهور یمن برای تشکیل دولت، نشده بود.

کسانی که از این ضرب الاجل 10 روزه سخن گفته اند از طرف خود این اظهارنظر را بیان کرده اند.

این در حالی است که ضیف الله رسام رییس شورای همبستگی قبیله ای در سخنرانی اش در نشست روز جمعه گفت که آنها 10 روز به هادی مهلت داده اند تا دولت را تشکیل دهد.

در بیانیه پایانی این نشست هیچ اشاره ای به این مسئله نشده است و در آن بر ضرورت پایبندی به اجرای بندهای توافق صلح و مشارکت ملی امضا شده میان انقلابیون و صنعا، تشکیل کمیته جنوبی – شمالی ویژه مسئله جنوب برای رایزنی با تمام گروه های ائتلاف اعتراضی جنوب یمن برای ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله برای رییس جمهوری یمن ضرب الاجلی تعیین نکرده است

انصارالله برای رییس جمهوری یمن ضرب الاجلی تعیین نکرده است