مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 07:122014-11-01سياسي

امیر اسماعیلی در جمع خبرنگاران: شهدا ثابت کردند که رزق و برق دشمن کارساز نیست


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت: شهدا سپاهیان اصلی انقلاب هستند و در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، علمی و حتی نظامی سپاه قدرتمندی مثل سپاه شهدا نداریم.

- "، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ع) در حاشیه مراسم تشییع پیکر 2 شهید گمنام در این قرارگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه در این 36 سال با پیروزی ها، مقاومت ها و شایستگی های کشورمان نشان داد این بود که زرق و برق دشمن کارساز نیست و این را شهدا ثابت کردند.

وی با بیان اینکه ما وامدار خون شهدا هستیم، اظهار داشت: یاران و سربازان پنهانی امام زمان (عج) همین شهدا هستند و ما در همه عرصه ها از جمله اقتصادی، علمی، فرهنگی و حتی نظامی سپاه قدرتمندی مثل سپاه شهدا نداریم و شهدا سپاهیان اصلی انقلاب و اسلام هستند.

اسماعیلی تأکید کرد: اصلی ترین وظیفه ما این است که دنباله رو شهدا باشیم و بایستی از همه کج سلیقگی ها و بداخلاقی ها چشم پوشی کنیم.

انتهای پیام/ " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر اسماعیلی در جمع خبرنگاران: شهدا ثابت کردند که رزق و برق دشمن کارساز نیست

امیر اسماعیلی در جمع خبرنگاران: شهدا ثابت کردند که رزق و برق دشمن کارساز نیست