مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 07:072014-11-01ورزشي

بهرام رادان از طرز لباس پوشیدنش می گوید


ششمین شماره مجله تخصصی «تجدد استایل» که ویژه دیزاین و پوشش است همراه با گفتگویی با بهرام رادان درباره طرز لباس پوشیدن و علاق اش به خوش پوشی منتشر شد.

- " ششمین شماره مجله تخصصی تجدد استایل که ویژه دیزاین و پوشش است همراه با گفتگویی با بهرام رادان درباره طرز لباس پوشیدن و علاق اش به خوش پوشی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ششمین شماره از مجله تخصصی تجدد استایل با مطالبی متنوع درباره نوع پوشش و استایل همراه با گفتگویی با بهرام رادان درباره علاقه اش به خوش پوشی و مد منتشر شد.

اولین مطلبی که هنگام ورق زدن مجله به چشم می خورد یادداشت کوتاهی درباره پوشش ورزشکاران کاروان ایران در بازی های آسیایی اینچئون با عنوان با وقار و روز آمد نوشته مازیار بهره مند به چشم می خورد.

در این یادداشت نویسنده با اشاره به پوشش لباس کاروان ایران در این بازی ها که ترکیبی از رنگ سورمه ای و صورتی ملایم بوده و توسط کارخانه صنعت پوشاک پرشین کاریز که با نام تجاری زاگروتی فعالیت می کند، طراحی شده است، در مجموع پوشش آنها را استانداردی برای نماد وقار ایرانیان تلقی کرده است.

بخش بعدی مجله به یادداشتی با عنوان با زنان مسلمان در fashion flighting famine ؛ کمپینی جهانی برای معرفی ظرفیتهای پوشش اسلامی نوشته ری را هاشم زاده اختصاص دارد که در این مطلب به سازمانی به نام زنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهرام رادان از طرز لباس پوشیدنش می گوید

بهرام رادان از طرز لباس پوشیدنش می گوید