مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 07:022014-11-01بين الملل

تظاهرات گسترده در غزه/ جهاد اسلامی: ادامه مقاومت کوتاه ترین مسیر آزادسازی قدس است


هزاران فلسطینی ساکن غزه به همراه نمایندگان جنبش های جهاد اسلامی و مقاومت اسلامی فلسطین در همبستگی با مردم قدس اشغالی و نیز اعتراض به یورش ها به مسجدالاقصی دست به تظاهرات زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل ، احمد المدلل از رهبران ارشد جهاد اسلامی در سخنانی در این تظاهرات که با شرکت گروه های مختلف فلسطینی مانند حماس و جنبش فتح صورت گرفت، بر ادامه مقاومت و جهاد به عنوان کوتاه ترین مسیر آزادسازی قدس و مسجدالاقصی تاکید کرد و افزود که شهید حجازی نیز با اقدام قهرمانانه خود بر همین موضوع تاکید داشت.

وی در  افزود: آنچه امروز بیش از هر چیز دیگری به آن نیازمندیم اتحاد و پایان روابط اعراب و مسلمانان با دشمن صهیونیستی است زیرا این رژیم زبان مذاکره و توافق را نمی فهمد.

المدلل از تشکیلات خودگردان نیز خواست که به هماهنگی امنیتی و مذاکرات بی فایده با رژیم صهیونیستی پایان دهد و دست مقاومت در کرانه باختری را باز بگذارد زیرا مقاومت و جهاد اسلامی قادرند در مقابله با دشمن ناممکن های بسیاری را محقق کنند همانگونه که قبلا آن را اثبات کرده اند.

داوود الشهاب سخنگوی جهاد اسلامی نیز ضمن تبریک عملیلت شهید حجازی به اهالی قدس گفت: تظاهرات به مثابه پیام حمایت به اهالی قدس اشغالی است و ما اعلام می کنیم که همه مردم فلسطین از غزه تا جنین، طولکرم و الخلیل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات گسترده در غزه/ جهاد اسلامی: ادامه مقاومت کوتاه ترین مسیر آزادسازی قدس است

تظاهرات گسترده در غزه/ جهاد اسلامی: ادامه مقاومت کوتاه ترین مسیر آزادسازی قدس است