مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 06:322014-11-01سياسي

رییس هیئت مدیره موسسه روایت سیره شهدا: تحریم های دشمنان را به فرصت تبدیل کنیم


رییس هیئت مدیره موسسه روایت سیره شهدا بر لزوم فرصت سازی از محدودیت ها برای پیشرفت تاکید کرد و گفت: پس از تصویب تحریم ها علیه ایران، رهبری تاکید کردند باید به همت جوانان تحریم های دشمنان را به فرصت تبدیل کنیم.

- " از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری در جمع سوگواران حسینی(ع) در مجتمع امام خمینی(ره) قم با اشاره به اینکه در گذشته برای پیدا کردن یک روایت باید کل کتاب های روایی را جستجو می کردیم اظهار کرد: امروز با پیشرفت علم، می توان احادیث را با استفاده از نرم افزارهای جستجویاب به سرعت پیدا کرد؛ انسان نیز باید فرصت یاب داشته باشد تا به پیشرفت دست یابد.

   وی با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) مبنی بر اینکه فرصت ها همچون ابرها در گذر است تصریح کرد: توابین از اینکه فرصت کربلا را از دست دادند ضرر کردند، چرا که برخی فرصت ها تکرار نشدنی است.

رییس هیئت مدیره موسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه عمر انسان به سرعت می گذرد و همواره باید تلاش کرد تا از فرصت ها بهره برداری کرد گفت: محرم فرصت خوبی برای ارتباط با اهل بیت(ع) و پیدا کردن شور و شعور حسینی است.

   مهدی ماندگاری با اشاره به اینکه امام حسین(ع) شب عاشورا به حضرت عباس(ع) فرمود از این قوم فرصت بگیرد تا به قرائت قرآن، اقامه نماز و مناجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت مدیره موسسه روایت سیره شهدا: تحریم های دشمنان را به فرصت تبدیل کنیم

رییس هیئت مدیره موسسه روایت سیره شهدا: تحریم های دشمنان را به فرصت تبدیل کنیم