مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 06:272014-11-01دانش

عزل رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری خرم آباد به علت ضعف مدیریت


شهردار خرم آباد از عزل رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری خرم آباد به علت ضعف مدیریت خبر داد.

- خبر داد.

محرابی، شهردار خرم آباد در گفتگو با خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" در خرم آباد،" گفت: اصغر شاکرمی، رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری خرم آباد به علت ضعف مدیریت از مسئولیت خود عزل و مصطفی حیدری مقدم به عنوان جایگزین او معرفی شد.

وی با بیان اینکه شهرداری خرم آباد برای اینکه بتواند خدمات این نهاد را به نحو مطلوب ارائه دهد، نیازمند تقویت بنیه علمی خود است، افزود: رییس سابق مرکز علمی کاربردی شهرداری خرم آباد به دلیل ایراد ضعف مدیریت که از طرف دانشگاه علمی کاربردی استان گرفته شده بود از این مسئولیت برکنار شد.

شهردار خرم آباد گفت: در جلساتی که با مسئولان دانشگاه علمی کاربردی لرستان داشته ایم، بیشترین ایراد به مدیریت مرکز علمی کاربردی شهرداری خرم آباد گرفته شد؛ از این رو برای همراهی با دانشگاه علمی کاربردی استان رییس این مرکز برکنار شد.

محرابی با بیان اینکه با این اعتقاد که سیستم سنتی شهرداری خرم آباد را کنار بزنم و سیستم علمی را جایگزین آن کنم مسئولیت این شهرداری را پذیرفته ام، تصریح کرد: برای تحقق این مهم از دیگر دانشگاه ها و مراکز علمی استان نیز خواسته ایم که برای تقویت بنیه علمی شهرداری خرم آباد به کمک ما بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزل رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری خرم آباد به علت ضعف مدیریت

عزل رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری خرم آباد به علت ضعف مدیریت