مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 06:022014-11-01پزشكي

مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه: نظارت بر بیمه های تکمیلی به بیمه سلامت واگذار شود


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه بر تجمیع بیمه های پایه در بیمه سلامت و نظارت بر بیمه های تکمیلی تأکید کرد و گفت: مشکلات بیمه ها با این کار رفع می شود.

- امید قادری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه به بررسی مشکلات مربوط به بیمه های تکمیلی در مقوله درمان و نظارت بر آن ها پرداخت.

فارس: یکی از مشکلاتی که این روزها مطرح می شود بحث نگاه تجاری و سودمحور بیمارستان های خصوصی است، به نظر شما این دیدگاه منجر به آسیب هایی در حوزه درمان نخواهد شد؟ قادری: با این دیدگاه قطعاً آسیب هایی به این حوزه وارد خواهد شد، همواره از طرف پزشکان و بیمارستان ها به ویژه بخش خصوصی ادعایی بوده مبنی بر اینکه تعرفه های مصوب دولت واقعی نیست و البته به حق نیز بود؛ یقیناً در جاهایی که نتوانیم مشکلات را حل کنیم، دور زدن های قانون و کارهای خلاف قانون اتفاق می افتد.

همین امر هم باعث شد که در کشور ما پدیده زیرمیزی و سوءاستفاده از بیمه ها شکل گیرد.

در همین راستا معضلاتی تا الان وجود داشت که با آغاز طرح تحول سلامت ابلاغ تعرفه های جدید و واقعی شدن آن ها این پدیده کاهش یافت.

شخصاً معتقدم که صرفاً با واقعی شدن تعرفه ها نمی توان مانع از تخلف شد و ممکن است گروه اندکی از قشر جامعه پزشکی که زیاده طلب هستند، بخواهند به روند گذشته ادامه دهند و این وظیفه نهادهای نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه: نظارت بر بیمه های تکمیلی به بیمه سلامت واگذار شود

مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه: نظارت بر بیمه های تکمیلی به بیمه سلامت واگذار شود