مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 05:572014-11-01فرهنگي

مردم کُره شهادت را با «شهید» شناختند/ کبوتری با آرزوی پرواز


علیرضا قدمیاری هنرمند مجسمه سازی است که اثر خود را با مفهوم «شهید» در سمپوزیوم بین المللی بوسان کره ارائه کرده و معتقد است که این اثر فرهنگ ایرانی و شهادت را برای مردم کشور کره معرفی کرد.

- مردم کُره شهادت را با شهید شناختند/ کبوتری با آرزوی پرواز " علیرضا قدمیاری هنرمند مجسمه سازی است که اثر خود را با مفهوم شهید در سمپوزیوم بین المللی بوسان کره ارائه کرده و معتقد است که این اثر فرهنگ ایرانی و شهادت را برای مردم کشور کره معرفی کرد.

علیرضا قدمیاری هنرمند نقاش و مجسمه ساز در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اثر خود با عنوان شهید که به تازگی آن را در سمپوزیوم مجسمه سازی بوسان کره ارائه کرده است، توضیح داد: دوازدهمین سمپوزیوم جهانی مجسمه سازی که در موزه بوسان کره برگزار شد، هنرمندان نقاش و مجسمه سازی از حدود 25 کشور دنیا حضور داشتند و من هم به عنوان نماینده ایران در این کشور حضور داشتم.

در این سمپوزیوم هر هنرمند موظف بود فرهنگ خودش را در قالب اثر هنری اجرا کند و من هم مفهوم شهید را کار کردم که با استقبال مواجه شد.

وی با اشاره به پروژه خود که برگرفته از کویر و خطوط نرم آن در تپه ماهورهای کویری است، افزود: من پروژه ای را با عنوان کویر و فرم در دست اجرا دارم که با نگاهی به خطوط و فرم های کویری ایران تاکنون آثاری را در همین پروژه ساخته ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کُره شهادت را با «شهید» شناختند/ کبوتری با آرزوی پرواز

مردم کُره شهادت را با «شهید» شناختند/ کبوتری با آرزوی پرواز