مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 05:272014-11-01اجتماعي

بازپیرایی معابر بزرگراهی و شریانی پایتخت


قائم مقام معاون شهردار تهران از بازپیرایی معابر بزرگراهی و شریانی درجه یک پایتخت از نظر امکانات و تجهیزات ترافیکی و تابلو ها و علائم افقی و عمودی از جمله خط کشی ها خبر داد و گفت: - به این منظور مسائل و مشکلات بزرگراه ها و خیابان های شریانی درجه یک در 22 منطقه شهر تهران به منظور انجام اصلاحات مورد نظر، مورد بررسی و بازنگری قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مهندس حجت ا.

بهروز افزود: کاهش کاستی ها و کمبودهای موجود و افزایش توانمندی ها و زیرساخت های مورد نیاز در حوزه حمل و نقل شهری همچون شبکه معابر از جمله سیاست هایی است که مدیریت شهری بر روی آن متمرکز شده است.

وی با اشاره به اینکه معابر شهری تهران باید به گونه ای مناسب سازی شوند که این کلان شهر به شهری کاملاً مطلوب برای زندگی شهروندان تبدیل گردد، اظهار کرد: هر چند اجرایی کردن چنین هدفی در شهر پر تراکم و پیچیده ای همچون تهران، بسیار دشوار است اما عزم خود را جزم کرده ایم تا نسبت به عملیاتی نمودن آن با تمام توان اقدام نماییم.

مهندس بهروز با بیان اینکه اِلما ن های ترافیکی از جمله تابلوهای هدایت مسیر، باید هادی و راهنمای شهروندان در جریان ترافیک بوده و عاملی در جهت رعایت قوانین و مقررات باشند، تصری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازپیرایی معابر بزرگراهی و شریانی پایتخت

بازپیرایی معابر بزرگراهی و شریانی پایتخت