مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1393 ساعت 05:072014-11-01سياسي

جنگی که بود، جنگی که هست


آنها با تحقیقات خود فهمیدند که باور و ایمان قلبی مردم کشورمان به آینده ای روشن و رسیدن بهار انسانیت حضرت صاحب الزمان(عج) و پیشینه ای قوی همچون الگو قرار دادن حرکت عظیم اباعبدالله الحسین و مقاومت در برابر زورگویان مانع از تسلیم آنها در مقابل فرعونیان می شود.

- گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، به نقل از نشریه خیمه ،دانشگاه سیستان و بلوچستان" :جنگ 8 سالهٔ تحمیلی عراق علیه کشورمان تجربهٔ جدیدی را در عرصهٔ نظامی دنیا به همگان ثابت کرد و آن اینکه همیشه برتری قدرت نظامی و تسلیحاتی ضامن پیروزی یک طرف درگیر جنگ نمی شود.

شروع جنگ تحمیلی در سال های اول انقلاب در حالی که هنوز کشورمان به ثبات سیاسی و امنیتی نرسیده بود ضربه سنگینی به کشورمان وارد کرد و اگر هم بخواهیم خود را جای کشورهای طرف درگیر با کشورمان قرار دهیم می فهمیم این حرف صدام که گفته بود در فاصلهٔ چند روز تهران را فتح می کنیم تنها یک بلوف سیاسی و امری دور از ذهن نبوده است.

انقلاب نوپایی که هنوز نتوانسته پایه های سیاسی و امنیتی خود را محکم کند و از طرفی در داخل کشور هم با تجزیه طلبان، منافقین و لیبرال ها، توده ای ها و بنی صدرهای خائن وامثالهم درگیر است را می توان به راحتی سرنگون کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگی که بود، جنگی که هست

جنگی که بود، جنگی که هست