مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 19:322014-10-31سياسي

بی بی سی: آمریکایی ها در انتخابات توجه زیادی به سیاست خارجی دارند


شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی گزارش داد: آمریکایی ها در انتخابات میان دوره ای این کشور توجه زیادی به سیاست خارجی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین شبکه،معمولا شهروندان آمریکا در انتخابات میان دوره ای کنگره این کشور به موضوعات داخلی توجه دارند ولی آمریکایی ها در سالجاری توجه زیادی به موضوعات امنیت ملی به ویژه جنگ این کشور علیه سازمان دولت اسلامی نشان داده اند.

لقمان احمد خبرنگار این شبکه در گزارشی در این زمینه افزود: ایالت ویرجینیا یکی از میادینی است که حزب جمهوریخواه آمریکا تلاش زیادی برای تقویت پایگاه خود دارد.

محافل سیاسی وابسته به حزب جمهوریخواه در این ایالت تلاش می کنند بتوانند با پیروزی در انتخابات میان دوره ای جایگاه خود را در دو مجلس سنا و نمایندگان تقویت کنند.

طرفداران حزب جمهوری نگرانی هایی درباره آینده خود دارند و بخشی از این نگرانی درباره حمله هوایی آمریکا علیه سازمان دولت اسلامی است.

طرفداران حزب جمهوریخواه در آمریکا می خواهند در چهارم نوامبر با شور و شوق زیادی در این انتخابات شرکت کنند تا بتوانند سیطره دو مجلس سنا و نمایندگان را به دست آورند.

برای این که حزب جمهوریخواه به این هدف برسد این حزب بر این مسئله تاکید دارد که باید سران ارشد این حزب در این انتخابات حضور چشمگیری داشته باشند و این وضع برای سناتور راند پل صادق ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی بی سی: آمریکایی ها در انتخابات توجه زیادی به سیاست خارجی دارند

بی بی سی: آمریکایی ها در انتخابات توجه زیادی به سیاست خارجی دارند