مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 18:422014-10-31بين الملل

عریقات اسراییل را مسئول شکست فرایند به اصطلاح صلح خاورمیانه معرفی کرد


یک مقام ارشد فلسطینی روز جمعه به علت اقدامات و عملکرد رژیم صهیونیستی، این رژیم را مسئول شکست فرایند به اصطلاح صلح خاورمیانه معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری شین هوا از رام الله ، صائب عریقات مقام ارشد سازمان آزادی بخش فلسطین و مذاکره کننده کهنه کار فلسطینی با صدور یک بیانیه رسمی اعلام کرد دولت اسراییل کاملا مسئول وخامت اخیر اوضاع و فروپاشی صلح است.

بعد از آنکه پلیس اسراییل یکی از ساکنان بیت المقدس را که می گوید در قتل یک خاخام یهودی دست داشته است به ضرب گلوله از پای درآورد تنش در اراضی اشغالی بین اسراییل و فلسطینی ها بویژه در شرق بیت المقدس افزایش یافته است.

عریقات گفت : تنش جاری در قلمرو فلسطینی ها نتیجه اصلی و مستقیم فعالیت های بی پایان شهرک سازی ، حمله به مسجد الاقصی و گرفتن زمین ها و خانه های فلسطینی ها به حساب می آید.

عریقات افزود : اکنون تنها چیزی که اسراییل به دنبال آن است تضعیف گزینه راه حل دو کشور و اعمال یک رژیم آپارتاید در قلمرو اشغالی فلسطینی هاست.

عریقات تاکید کرد که فرایند صلح به واسطه این اقدامات فروپاشیده است.

او افزود طرف فلسطینی برنامه سیاسی خود را برای رفتن به شورای امنیت سازمان ملل و درخواست برای پایان اشغال نظامی که اسراییل سالهاست انجام می دهد تنظیم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عریقات اسراییل را مسئول شکست فرایند به اصطلاح صلح خاورمیانه معرفی کرد

عریقات اسراییل را مسئول شکست فرایند به اصطلاح صلح خاورمیانه معرفی کرد