مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 17:422014-10-31سياسي

آیت الله مکارم شیرازی: موفقیت نصیب گروهی می شود که رسانه قوی تر داشته باشد


در دنیای امروز حرف اول را رسانه ها می زنند چراکه هر گروهی، رسانه قوی تر و با محتوای بهتر داشته باشد موفقیت نصیب آن می شود.

- " از شیراز به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار مدیرکل، معاونان و مدیران صدا و سیمای مرکز این استان اظهار داشت: رسانه ها تأثیرگذارترین مرکز در دنیای امروزی هستند و ما باید از آخرین فنّاوری های دنیا استفاده و محتوای آن را متناسب با فرهنگ اسلامی تهیه کنیم.

وی با اشاره به نقش اطلاع رسانی صدا و سیما در عرصه بین المللی گفت: اسراییل می گوید این مردم غزه نیستند که عرصه را بر ما تنگ می کنند چراکه این رسانه های ایران است که با برنامه های خود ما را زیر فشار قرار می دهند، من به رییس رسانه ملی نیز گفته ام باید رسانه استقلال داشته باشد و اگر فرهنگ غرب وارد رسانه شد روز مصیبت آن است.

آیت الله مکارم شیرازی ادامه داد: رسانه های غرب هر نوع برنامه ای را تولید و پخش می کنند و خط قرمزی نیز ندارند و کسی که خط قرمز در رسانه نداشته باشد تا سرحد حیوانات سقوط می کند.

وی اضافه کرد: غربی ها برنامه های بسیاری را تولید می کنند اما ما با بر آن ها غلبه می کنیم چراکه فرهنگ غنی اسلامی داریم که خمیرمایه اصلی رسانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مکارم شیرازی: موفقیت نصیب گروهی می شود که رسانه قوی تر داشته باشد

آیت الله مکارم شیرازی: موفقیت نصیب گروهی می شود که رسانه قوی تر داشته باشد