مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 17:022014-10-31ورزشي

دبیر هیئت کشتی مازندران: گاز مازندران نایب قهرمان کشتی آزاد جایزه بزرگ کشور شد


دبیر هیئت کشتی مازندران از نایب قهرمانی تیم گاز مازندران در رقابت های کشتی آزاد جایزه بزرگ فصلی باشگاه های کشور خبر داد.

- غلامرضا نوری زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان کرد: مرحله سوم و نهایی این مسابقات که امروز برگزار شد، تیم گاز مازندران موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

وی با اشاره به حضور هشت تیم در این مسابقات تصریح کرد: تیم گاز مازندران با 260 امتیاز پس از بیمه رازی 270 امتیازی نایب قهرمان شد.

دبیر هیئت کشتی مازندران با بیان اینکه مرحله نهایی این مسابقات به میزبانی همدان در سالن ورزشی ابن سینا برگزار شد، گاز مازندران هفت بر یک از بیمه رازی شکست خورد و در مجموع سه مرحله نایب قهرمان شد.

نوری زاده گفت: پس از تیم های بیمه رازی 270 امتیازی و گاز مازندران 260 امتیازی تیم صنایع کفایتی مشهد با 200 امتیاز سوم شد.

وی با اشاره به اهدای 100، 60 و 40 سکه بهار آزادی به تیم های اول تا سوم این مسابقات ابراز کرد: تیم های بیمه رازی، گاز مازندران و صنایع کفایتی مشهد که موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند جواز حضور در رقابت های جام باشگاه های جهان را کسب کردند.

نوری زاده در پایان افزود: نخستین دوره رقابت های کشتی آزاد باشگاه های جهان روزهای پنجم تا هفتم آذر ماه امسال به میزبانی مازندران در جویبار برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر هیئت کشتی مازندران: گاز مازندران نایب قهرمان کشتی آزاد جایزه بزرگ کشور شد

دبیر هیئت کشتی مازندران: گاز مازندران نایب قهرمان کشتی آزاد جایزه بزرگ کشور شد