مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 15:022014-10-31سياسي

بازگشت پیکر شهید سلمان پور پس از 26 سال


به همت گروه های تفحص پیکر شهید عباس سلمان پور پس از 26 سال به کشور بازگشت.

- " از شیراز، تعدادی از اعضای گروه های تفحص شهدا، فرمانده ناحیه سپاه احمدبن موسی(ع)، عکاسان، گروه های فیلم برداری و مستندسازی در همین زمینه میهمان خانواده شهید جاویدالااثر عباس سلمان پور در منزل برادر این شهید بودند.

در ابتدا یکی از فرماندهان گروه های تحقیق و تفحص منطقه شرحانی، در جمع خانواده شهید و همراهان خود گفت: شرمنده ام که امروز در جمع شهدا نیستم اما تقدیر اینگونه بود که با تعدادی از رزمندگان بمانیم و به کار تحقیق و تفحص در پیش گیریم که افتخاری برای ما رزمنده هاست که همه بدانند دوستان مان را فراموش نکرده ایم.

قاسم مهدوی افزود: بچه های تفحص، در شهرها نماندند بلکه به مناطق رفتند و برای خود افتخار تفحص پیکر پاک شهدا را به ارمغان آوردند و من حامل این خبر برای شما هستم که پس از 26 سال می توانید عباس تان را در آغوش بگیرید.

خانواده شهید که تا آن لحظه از یافته شدن پیکر فرزندشان بی اطلاع بودند با شنیدن این خبر شوکه شدند و به عزاداری و گریه پرداختند و نوحه خوان نیز با یادی از سیدالشهدا، فضایی از اشک و شور بر خانه حاکم ساخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شهید عباس سلمان پور در سن 17 سالگی در تک جزیره مجنون به شهادت رسید و امروز پس از 26 سال و چهار ماه و چهار روز پیکر پاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت پیکر شهید سلمان پور پس از 26 سال

بازگشت پیکر شهید سلمان پور پس از 26 سال