مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 13:172014-10-31سياسي

وحدت کلمه مهمترین معروف است/ پیروی از امام رمز موفقت مردم


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی با تاکید بر حفظ وحدت کلمه و پیشگیری از اختلاف میان مسلمانان گفت: تبعیت از اباعبدالله الحسین (ع) ما را به سمت حق و دوری از تفرقه هدایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار مهدی صدیقی، در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته اراک، با اشاره به اینکه امر به وحدت کلمه باید در جامعه کنونی ترویج شود، افزود: نهی از اختلاف و تفرقه میان مسلمانان از منکرترین مسایلی است که باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح دین جدش رسول اکرم (ص) قیام کردند، گفت: نهضت امام خمینی (ره) نیز دنباله راه نهضت عاشورایی اباعبدالله الحسین (ع) بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه امام حسین (ع) از زمان معاویه به دلیل نگاه غاصبانه وی به اسلام به دنبال فرصتی برای از میان برداشتن او بود، اضافه کرد: بعد از به درک واصل شدن معاویه، یزید جانشین او شد و انحراف جدی در دین خدا ایجاد کرد.

صدیقی ادامه داد: امام حسین (ع) با نوشتن وصیت نامه ای مبنی بر قیام عاشورا و احیاء امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح دین جدش رسول اکرم (ص) در برابر ظلم و جور زمان خویش به پاخاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت کلمه مهمترین معروف است/ پیروی از امام رمز موفقت مردم

وحدت کلمه مهمترین معروف است/ پیروی از امام رمز موفقت مردم